Selam kızlar, emziren bir anneyim ve ilk defa vitamin olarak elenetal 2 kullandım, hamileyken 1 ini kullanmıştım ama şimdi bebeğim ishal oldu.
diş çıkarma dönemi de aynı zamanda ama emin olamadım vitamini keseceğim vicdan azabı çekiyorum:(
benim gibi bu vitamini kullanıp da benzer durum yaşayan var mı 😢