Haticektrnc maşallah canım sütün çok rahat yeter mama verme bence benim doktorum bebeklerin ilk 3 ay doyma hislerinin olmadıgını söylüyor yani sen ne kadar verirsen ver zaten emer 2 saatte bir beslenmeliymiş, eger sütün varsa bebek emzirirken 20 dk da doyarmış emzirme bittikten sonra ilk 20 dk da aglıyorsa doymadıgı içinmiş tekrar emzirilmeliymiş 30 dk sonra aglıyorsa gaz sancısı varmış 1 saat sonra aglıyorsa da emmeyi refleks haline getirmiş oluyormuş sakinleştirip saatini beklenmesi gerekiyormuş benim bebegim gazlı bir bebek önceden her agladıgında agzına ya mama yada süt veriyordum ama bunun kendisini daha kötü yaptıgını fark ettim bende sagdıgımda tek gögsümden 50 cc falan çıkıyordu mamayı da bıraktım şimdi 2 saatte bir emziriyorum bir nebze daha rahat yani strese sokma kendini sütünle doyuyordur.