Merhaba 2 tane kızım var büyüğü 5 yaşında 16 kilo diğeri 4 yaşında 15 kilo kiloları biraz düşük doktorlar güzel diyor beslenmelerine dikkat ediyorum yediriyorum zorla olsa bile.
Süt vermeyi düşünüyorum da sabah kahvaltısında, sevmiyorlar diye daha önce vermedim. Veren varmı faydasını gördünüz mü