Merhabalar , eşim bir site üzerinden ders ilanı koydu bir öğrenci ders almak istiyor. Ancak burada öğrenci ders ücretini önceden mi ödemesi gerekiyor yoksa ders bittikten sonra mı ödemesi gerekiyor ve bir de öğrenci dersleri alıp ücreti ödemese nasıl olacak bu konuda tecrübesi olan burada bilmem gerekenler nelerdir.