Kızlar ailemden uzakta yaşıyorum , 40 mız 3 güne çıkıyor annem yanımızdaydı eve dönmek zorunda eşimin izni de var memlekete gitsem 15 günlüğüne biraz daha toparlanır bebeğim diye düşünüyorum ilk çocuğum çok tedirgin oluyorum en ufak bişeyde ama buna alışmakta zorundayım bir yandanda hava değişimi kış ayı bebeğim hasta olur diye korkuyorum 🥺 sürekli birileri olmayacak veya çocuğunu yalnız büyüten bi tek ben değilim bununda farkındayım sizce ne yapmalıyım ?