mellisaa benimkiler emmiyordu o aylarda su icmeye kalkiyorlardi sadece ama emzirmeyi bıraktığınız da muhtemelen ona da kalkmayacak yatip uyuyacak ve 1.5 yaş sendromunda olabilir böyle uyanmalar vs diyeceğim ama emen bebekler yani aslında gece beslenen bebekler genelde uyanırlar alışkanlıktan o gyzden dert etmeyin emzirmeyi sonlandirtiktan bir süre sonra bu gece uyanmalari da son bulur