Merhaba arkadaşlar üç aylık bebeğim var bileklerim acıyordu özellikle baş parmağım. ben de sigortamın doktora danış kısmına şikayetlerimi anlattım ve bu tanıyı koydu anne bileği ağrısı olarakta geçiyormuş de quervain olarakta. atel kullanıyorum şu an bir de buz uygulaması yapacağım yanımda kayınvalidem kalıyor iyi ki çocuğu o tutuyor ama yine de buna rağmen gece emzirir bezini değiş vs acı çekiyorum bu sorunu yaşayıp doktorsuz geçiren var mı ya da ne yapabilirim önerisi olan var mı lütfen