ogretmenanne2024 Kızlar biliyorum geç kaldım ama bebeğim yurutece hiç binmedi kaldırdım yürüme arkadaşı da almadım 16 aylık oldu ama hâlâ yürümüyor alsam sizce faydası olur mu
subrk ogretmenanne2024 Ayağa kalkma sıralama var mi. Benim kızım sokakta bebek arabasını iterek yürürdü. Yürüme arkadaşı aldim hiç itmedi onu.Sadece önündeki oyuncaklarla oynadı.Evde normal sandalyeyi veya mama sandalyesini itiyordu
asilsmom_ ogretmenanne2024 merhaba bebegim 15 aylik. 2 haftadir ilk defa yurume arkadasini kullanmaya basladi ve cok cok faydali yoksa yurumezdi. Elinden tuttugumuzda adim atmiyor daha.
hemshireanne ogretmenanne2024 benim oğlum da 16 aylık ama yürümüyor🥲 tutup kalkıyor tutunarak yürüyor. Tek elden tutunca yine yüryor ama kendisi yürümeğe korkuyor sizinkide böylemi
karan3535 ogretmenanne2024 bence gerek yok zaten yakında yürür eşinle karşılıklı oturup yürütün elinden tutmadan çağırın bi size bi eşinize gitsin bi haftaya yürür zaten
ogretmenanne2024 subrk evet benim kızımda hepsini yapıyor ama maalesef elini bırakınca kendini yere atıyor
ogretmenanne2024 hemshireanne harfi harfine aynı benim kızımda çok merak ediyorum.ne zaman yürüyecek 🥹
ogretmenanne2024 subrk evet gelişimsel pediatri nöroloji ve fizik tedaviye yönlendirdi de 18 aya kadar bekliycem çünkü bebeğimin her şeyi geç oldu bunda da öyle olacak galiba
gurbetteanne10 ogretmenanne2024 benim bebeğimde yürütece hiç binmedi yürüme arkadaşını da oturup onundekiler le oynadı hiçbir işe yaramadı bide heves edip hepsinin en pahalisini almıştım ikinci ele yok fiyata sattım şimdiki aklım olsa hiç almazdım
ogretmenanne2024 gurbetteanne10 ben de vazgeçtim dünden beri çok şükür ilerleme var biraz elini tutmadan birkaç adım atıp düşüyor kendi kendine ayağa kalktı dün ilk defa çok mutlu oldum 🫣 insallah bir an önce yürür
cokbilmismom ogretmenanne2024 bende 16. Ayda aldım yürüme arkadaşını çok faydası oldu o ay bitti yürüdü. 20 aylık Şimdi hala kullaniyor yürüyünce bir kenara atip bırakmadı pilsan aldım ben önünde baya bir şey var bide müzikli çok hoşuna gidiyor