Anneler merhaba. 2 Aralıkta doğum yaptım 12 gündür kanamam devam edıyor. 8. Gün azalmıstı akıntıya dönmüştü ama az önce bır ped doldu kanama tekrarladı. Normal mi endiselenmelı mıyım ve ne kadar sürecek bu kanama? Birde drum spıral alıp gel takalım 40. Gün dedı (eğitim araştırma hastanesi). Spiral kaç cesıt ve farkları neler acaba?