Smr29 Bu durumu yaşaya var mı hastaneye gittiniz mi? Bizimki bazen bir kaç saniyelik durur belki genel olarakta hiç basmıyor doktora görünücem ama merak ettm yaşayan var mı acaba neden böyle
zeyn6 Smr29 her bebeğin gelişimi farklıdır korkmayın hiç benim kızım çok geç bastı ayaklarını çivi gibi basamıyodu 6 aylıkken falan oıt kırılıveriyodu hatta annemlerde neden basmıyo fakan derdi oğlum 3-4 aylıkken bastı mesela endişlenmeyin
iremm58 Kızım 7 aylık ellerinden tuttuğunuz da mı durmuyor yoksa koltuk altından desteklediginizdemi koltuk altından destekledigimde 3 5 sn basıyor ellerinde tuttuğumda bacaklarını kırıyor
Smr29 zeyn6 aynn benm oğlumda pek hatırlamıyorm ama basıyordu erken hatta erkende yürüdü. kızım böyle oldu belki geçte yürür