Seda-lina Merhaba hanımlar☺️7 aylık oğlum var ek gıdaya basladığımızda birsey yoktu şimdi geceleri hırıltı oluyo sadece. Mukuslu kaka yada döküntü yok. Doktora götürdüm zaditen verdi damla. Sizce 3-4 gün ek gıdayı kessem yediklerinden mi oluyo baksammk
2_oglanannesi Seda-lina yani bu dedğiniz katı diyet oluyor. Sadece hırıltı için bu yapılmaz. Daha küçük vücudu alışacak yiyip içtiklerine. Bence hiç gerek yok.
gamomuu Seda-lina sadece hırıltı için bence kesmeyin. Siz vermeye devam edin zaten alerji kendini belli edecektir varsa.
Seda-lina gamomuu nasıl belli eder baska. Birazda kabızlık var ama oda ek gıdaya yeni gectiğimiz icindir diye düsündüm