Bebeğim 4 ay 6 günlük dişleri bir aydır hafif kabarmıştı ama son 3-4 gündür artık eliyle damaklarını parçalayacak gibi yapıyor. Tüm gün huzursuz ağlamaklı ama akşam uykusuna yatacağı zaman 1 saat sadece uyutmaya çalışıyorum sürekli de uyanıyor atak dönemi olabilir ama eli hep ağzında damaklarını kaşıyıp ağlıyor ellerini tutuyorum yine ağlıyor ama öyle sinir ağlaması değil sanki canı acıyor gibi çünkü eliyle ağzına vuruyor. Uykusu da bu yüzden hep bölünüyor. Hatta emerken bir yandan elini de ağzına koyup kaşıyor sonra çığlık atıp ağlıyor emmiyor. Diş kaşıyıcıları alıp ağzına götürmeyi de henüz yapamıyor ne yapacağımı şaşırdım onu böyle görünce çok üzülüyorum atak falan bir şekilde sakinleştiriyorum ama diş için hiç bilgim yok ilk bebiş olunca 🥲tavsiyelerinize açığım lütfen 😢