ayseayseasyse almayı düşündüm ama uygulamsı vs sıkıntılı diye okudum yorumlarda. 1300 küsür xiomi aldım. Gece görüşü vs çok iyi ses duyma ve sizin sesini iletme vs çok başarılı. Kiwiye o parayı verene kadar üstüne biraz daha koyabilirseniz öneririm. XioMi smart camera C301 olan model bendeki