kayabahce Kızlar sizin bebelerde öyle mi çok su içmek şeker hastalığının belirtisi ya korktum açıkçası bi an
mavii_98 kayabahce 16 ay evet çok içiyor doktora hiç danışmadım bu konuda tek belirti su içmek değildir heralde
[silindi] kayabahce sürekli yemek yemesine rağmen kilo kaybı, huysuzluk huzurluk, sık idrara çıkma ve geçmeyen pişik gibi belirtileri var şekerin
deniz255 kayabahce 30 yaşındayım bende çok su içerim. Hastalığım da yok😂😂 çok su dediğin ne kadar içiyor çocuk 1-2 litre mi