gamseliii peki oğlunuzu normalde nasıl uyutuyordunuz kucakta mı? Benim oğlum da biraz fazla inatçı. Özellikle şu sıralar çok fazla ağlayarak uykuya geçiyor. Ana kucağında uyurdu eskiden artık onu da istemiyor. Kucakta da uyumuyor ayakta sallanmaktan zaten nefret ediyor. Asla uyutamıyorum şuan. Şans eseri ne denk gelirse Orda uyuyor