agitmoms Selam hanımlar mikserim bozuldu onun yerine hamur yoğurma makinesi almak istiyorum sizce mantıklı mi iş görüyor mu hamur yoğuruncq ellerim kızarıyordu onun içinde iyi olur diye önereceğiniz cokta pahallı olmayan marka önerir misinz
melek2742 agitmoms valla o kadar memnunum ki iyi ki almışım dediğim ürünlerden biri bosch kullanıyorum çok memnunum
18yavuzselim25alparslan agitmoms karaca çift kollu olanı kullanıyorum memnunun. Ama normal olanı almayın çünkü sıyırma aparatı yok onun sıyırma aparatı olmayanlar hamuru vs hep kenara biriktiriyor sürekli durdurup sıyırmak zorunda kalıyorsunuz. Ben alırken fiyatı uygun ve sıyırma aparatı olan bir tek karaca vardı.
elifmihrayavuz @“agitmoms”#p37822473kesinlikle yui markasını öneririm karacayla aynı özellikte ve arada 8-10 bin fark var ayrıca performansı da çok iyi bence
CilekliKedy agitmoms arkadaşımda karaca var çok memnun geçen indirimlerde bende alacaktım ama istediğim renk olmayınca erteledim çok iş görüyor gerçekten rahatlık