Arkadaşlar başına gelen var mı? Gayet güzel kilo alan bebeğim bu ay sadece 100 gr almış. Doktor mama takviyesine geçeceğiz gelecek ay da böyle olursa dedi. Bense ilk 6 ay sadece anne sütü vermek istiyordum. Bebeğim emmeye başlayınca birden kendini çekiyor. Diğer memeyi veriyorum ilk üç dakika emiyor sonra birden ondan da kendini çekiyor. Sizler neler yaptınız böyle durumlarda.