Ev sahibinin insafsız ev zamından da biktim komşuların soğuk ve kaba davranışından da bıktım, apartmanda adam akıllı yönetici olmamasından da biktim, üst komşunun surekli ses çıkarıp yeri geldi mi kavga edip yine uslanmamasindan da biktim, her gün günde 2 kez balkonuma kocaman salon halısını kac milyon kere sert veya ricali ne sekilde olursa olsun uyarmama rağmen çırpmaya devam etmesinden de biktim kısacası BIKTIM. Esimin sigortası doldu tazminatla isten cikacak birazda birikim var banka faizleri cok fahis ve tek maasiz. Bu tarz yerlerden ev alalim diyoruz ama nasil olur bilmiyorum. Aylık ne ödeme isterler ne zaman teslim olur filan kira ödemeden düzgün bir yerde oturmak istiyorum cidden yeter. İyiki zamanında bu evi almamışız. Bu sekilde ev alan var mi kac milyona ne kadar para ödediniz bilgi verir misiniz. Çekiliş sikinti kurada en sona kalma ihtimali var ve parayı vermiyorlarmış en sona kalınca.