elifdidem ah canım anne gel sarılalım. Bizde de aynı sorun ve biz daha 12 günlüğüz. İlk iki gün sütüm damla damla geldiği için bebek açlıktan ağlamaktan neredeyse katılacaktı ve doktor mamaya başlattı biberonumuz da avent. Sonra 3. Günden sonra sütümü arttırdım ve manayı kestik full anne sütü ama biberonla alıyor. 10 gündür denemediğimiz almadığımız hiçbir şey kalmadı emmesi için silikon uçla bile emmiyor emzirme pozisyonuna geldiği an çığlık çığlığa. Aventin de 2 numarasını kullanıyorduk ama yoruluyor uyuyor tam doymadığı için 2 dk sonra çığlık çığlığa. 3 ü de vermek istemiyordum mememle aradaki akıl farkı iyice açılacak diye bugün saldım önemli olan doyması 3 numarayla mis gibi doyuyor ve uyuyor. Emseler tabi ki çok güzel olur bizde meraklı değiliz uyumamız gerekirken süt sağmaya ama olmayınca olmuyor boşver çok takma. Ama herhalde çevreden birisi daha emzir derse onu öldürebilirim😂