xSarelle Benimde ikinci doğumum ve ikisi de sezeryan. Normal kanamam geldikten sonra ara ara, az az gelmeye başladı. Sonrasında kahverengi ve sarıya döndü sonra tekrar kırmızı oldu. 40ım çıkana kadar sarı, kahverengi devam etti. Sanırım korkulcak bişey yok ama tedirginseniz bi kadın doğum doktoruna danışabilirsiniz