vatdifak Bebegim 39. Haftada doğdu ama 2600 gr doğdu. 2. Ay kontrolünde demiri belki 3. Ayda başlarız dedi. Normalde ne zaman başlanıyor. 4. Ay bitince mi, yoksa 3. Ay bitince mi?
alpaslanmom_ vatdifak 6.ayda kan tahlili yaptık hafif kansızlık çıktı korumak amaçlı başlattı eğer çıkmasaydı başlatmayacaktı