
Kızlar 8 ay önce kadar doktora götürdüm. Hafif bir çürük başlangıcı var ama çok etkilemez demişti. Şimdi baktım baya artmış sanki.
Şuan 3 yaş 2 aylık oğlum. Ne yaparlar götürsem, çürüğü temizleyip dolgu vs yapılır mı. Yoksa şimdilik bir şey yapmazlar mı. Deneyimi olanlardan bilgi istiyorum ❤️