Durumlar nedir kızlar ben kaldım çok üzgünüm herşeyi yapıpta en son paralelde kalmak çok zor
inci86 hiç moralini bozma diycem ama cok 😥 üçüncüde geçtim ben de
inci86 cumartesi günü geçtim tekte 😊
Hiilyuss yeni mi geçtin cnm.İnşaAllah bende 3. Geçerim.Aileme demekten de çekiniyorum yaa