Kızlar merhaba 22 aylık oğlum var 15 gün önce emzirmeyi sonlandırdık hala arada meme diye sayıklıyor ama beslenmesi çok iyi şuan hiç oturmadığı gibi ağzı hiç boş durmuyor
Doktor anne sütünden sonra ne mama ne devam sütü önermedi gerek yok dedi siz devam sütü veya mama veriyor musunuz