sebeye yok canım ne doktora götürmesi, kardeşi daha 45 günlük böyle yapması çok normal değil mi zaten? 45 gündür hayatında yeni birisi hatta evinde ve onunla aynı konumda ondan daha çok ilgiye muhtaç birisi. Bu bir süreç ve sağlıkla atlatırsanız her şey çok güzel olacak. Bebeğin bakımına oğlunuzu dahil edin kardeşinin altı kirlenmiş bezini getirir misin birlikte temizleyelim gibi. Ve sadece büyük çocuğunuza özel vakit ayırıp bunu ona hissettirin mesela kardeşine şimdi baban baksın biz seninle anne oğul ikimiz birlikte odanda oyun oynayalım mutfaktakek yapalım gibi. Bu onu özel ve değerli hissettirir. Kardeş kıskançlığı anne babanın elinde aslında yanlış tutum bunu çok daha arttırabilir ve ortaya üzücü bir tablo çıkabilir. Siz oğlunuzu sürece dahil edin, onunla baş başa anne oğul vakti yapın ve bunu ona hissettirin. Kardeşini ve seni ikinizi de çok seviyorum sadece kardeşin daha çok küçük olduğu için bize daha çok ihtiyacı var deyin, büyüyecek senin gibi ve birlikte oyunlar oynayacaksınız deyin. Böyle böyle aşacak kardeşine alışacak ve onu sevecektir sadece Zaman ve doğru yaklaşım gerekli 🫠