Annem’e otelde çalışan bir komşumuz var o Bosch Serie 4 kullandıklarını söylemişti, annem ve o komşumuzun annesi aldılar. İkiside çok memnun kaldı. Bebeğimin ilk kıyafetlerini onda kuruttuk çok güzel kuruttu, çekme vs. yapmadı. Sadece çok az şekilde havlular nemli çıkıyor yüzde yüz kurutmuyor da sanki yüzde 90 kurutuyor gibi. Hatta çamaşır makinem bozuldu. Epeydir de kurutma bakıyordum. Eşim Bosch’tan aldı ikisini birlikte alana 10 bin TL indirim uyguluyorlar. Serie 4 aldım 10 kilo. İkisine 54 bin TL verdik.