Bir aydan fazladır eşimde gözlemledik sirkeyle yıkanıyordu kaşıntı oluyor diye uyuz ihtimali vermemiştik alerjik birisi zaten ama uyuzmuş bacaklarında kollarında giderek arttı geceleri uyutmayacak şekilde kaşınmaya başladı yayıldıkça yayıldı sonra kwella losyon şampuan aldım tüm evdekiler yıkandık çarşaf taştık yorgan koltuk örtüsü ne varsa bir günde ya poşetledim ya yıkadım zaten kurutma makinesi de var attım iyice sıcakta ölüyormuş dediler ziver hapı da aldık eşime ilk dozda biraz kaşıntı azaldı ama bir hafta sonra geri geldi şimdi aynı kabarmaları kendi bacağımda da gördüm 4 aylık kızım var sadece emiyor yanlız büyütüyorum sürekli benimle henüz onda yok geçmemesi için ne yapabilirim var mı başına gelen