catperson inci86 hangi aşamada kaldınız? Sıkıntı yapmayın kendinize elbet geçiliyor, iki hakkınız daha var sanırım değişmediyse süreç.
inci86 catperson herşeyi yaptım trafik u dönüşü L park en son paralel kalmıştı.Orda arkaya gelirken kaldırıma değdi 😞😒
inci86 catperson evet ya seviniyordum burayı da yaptım mı geçiyorum diye nası moralim bozuldu anlatamam