Kızlar bebeğim bu zamana kadar aptamil in pepti syneo adlı alerji mamasını kullandı süt alerjisi olduğu için , artık alerjimiz bitti raporumuz kalktı alerji maması alamıyoruz ve devam sütüne geçin dedi doktorumuz sma comfort denedim beğenmedi bugün eşim aptamil pronutra aldı onu da sevmedi Napıcam ben mamalarda pahalı böyle hangi birini deneyeceğim 😥