Merhaba arkadaşlar..Benim 3 aylık kız bebeğim var.Doğum kilomuz 3.040 tı,taburcu olurken 2900 dü.. 3.ay kontrolüne gittik cuma günü,kilosu 5.450 çıktı..Doktorumuz az buldu 6 kilo ve üstü bekliyoruz biz dedi😢 Anne sütü yetersiz geliyor herhalde mama başlayalım dedi🤔 Çok üzüldüm en azından 6 ay anne sütü vermek istiyordum daha mamaya başlamadım yarın uzman bi doktorla daha görüşücem sizce de az mı kilosu ? Çok kafama takıyorum