57ulgen Merhaba 8 aylık bebeğim var popo üstü gidiyor böyle olup yürüyen yada emeklemeye dönen oldu mu? Bi tık moralim bozuldu internette yazanlara
pamukanasi 57ulgen her bebek farklı niye moralini bozuyorsun ki benim arkadaşımın bebeği şuan 1 buçuk yaşında hiç emeklemedi dizleri acıyormuş senin dediğin gibi popo üstü gidiyordu şuan maşallah gayette güzel yürüyor
kursatmommy 57ulgen benim oğlumda 8 aylıkken popo üstü gidiyordu suan 9.5 aylık emekliyor ki emeklemese dahi gelişim basamağı olarak görülmüyor direk yürüyenlerde var 🌸