İş için biriyle tanıştım kızı çok sevdim gerçekten arkadaş olmak istiyorum iyi birine benziyor ama benim hakkımda ne düşünüyor bilmiyorum sevdi mi sevmedi mi zoraki mi mesajlarıma yanıt veriyor emin olamıyorum. Önceleri çok arkadaş canlısı biriydim son yıllarda bu yetimi kaybettim arkadaş olmak istiyorum ama devamını getiremiyorum ortak paydalar bulmakta zorlanıyorum mesela Hala saygıdan sizli bizli konuşuyorum yanlış anlaşılmak da istemiyorum nasıl bir adım atmam gerekiyor?