Deletedmom_985 şuan gğncel fiyatını bilmiyorum ama ilk dozunu başka ikinci dozunu başka hastanede yaptırdık. İkisinde de eczane fiyatı neyse onu aldılar. Tabii muayene ücreti harici o ayrı. Hatta ilk hastanemiz pahalı bir hastaneydi, ben acaba ekstra ücret alıyorlar mı diye düşünmüştüm almamışlardı. Bir doz Aşı ücreti diye bu tutarı aldıysalar hata vardır diye düşünüyorum. (İnternette 2836 gözüküyor fiyatı. Bizde o fiyatta yaptırmıştık 2. Dozu bexsero. Nimenrixse 2300 gibi bir fiyatı vardı. ) Ya da muayene ücreti de dahil buna başka ücret ödemediyseniz. Her türlü muayene ücreti giriyorlar.