melegininannesi38 Kızlar tıbbi genetige gidenler sadece kendinize mi randevu aldınız yoksa eşinize de randevu aldınız mi tek bı kişiye randevu yeterli oluyomu
2prensannesi29 melegininannesi38 ben kendime randevu almıştım ama eşimide çağırdılar ikimizden de kan alındı ama sorun bendeymiş benimde 2 kaybım var
minnakanneyim melegininannesi38 kendime aldım ama eşimle beraber gitmiştik ondanda kan istediler oda kan vermişti
melegininannesi38 cLearQueen banada kadın doğum söyledi tıbbi genetige gitmelisiniz diye bende kendime ve eşime de aldım randevuyu her ihtimale karşı doğru mu yaptım diye bilmiyorum çünkü ilk defa gidecegim
tazemom1 cLearQueen peki düşük yaptığınızda bi sorun mu vardı da yönlendirdi ben de düşük yaptım beni yönlendirmedi bi sıkıntı yoktur bir tane sağlıklı çocuğun var dedi
melegininannesi38 2prensannesi29 bende kan pıhtılaşma var iğne vuruldum ona rağmen öyle oldu anlamadım yani genetige gitmelisiniz dediler
yldzzz557 melegininannesi38 ben iki sene önce gitmiştim 2 düşük sonrası gittim. Esimden ve benden kan aldılar yaklasik bir ay sonra sonuçlar çıktı. Bir sorun yoktu yani düşük sebebini bilemedik. Sonraki hamilelgimde doktor her ihtimale karsi kan sulandırıcı hap kullandırdı . Cok şükür saglikla kucagima aldim bu sefer
melegininannesi38 minnakanneyim he ben ikimizede almıştım kan aldılar bugün gittim 2 aya çıkar sonuç dediler
minnakanneyim melegininannesi38 bizim bir tane sonuç 1 haftaya asıl önemli olan sonuç 2 aya çıkmıştı benden 3 eşimden 2 tüp kan almışlardı