aras123456 22 aylık bebeğim çok sinirli sürekli vuruyo bana sürekli bağırıyo sürekli ağlıyo oyun oynayan gülen eğlenen çocuk gitti bambaşka birine dönüştü hiçbisey kabul etmiyo herşeye hayır herşeye sinirleniyo bu durumu yaşayan varmı
kusay1811 aras123456 2 yaş sendromu 😄 benim oğlum 24 ay 26 günlük normalde sakin bir çocuk erkek çocuğu yaramaz hareketli derler kendi hiç öyle değildi ama son 10 gündür çok hırçınlaştı beni severken bile ısırıyor eliyle cimcikliyor çok sinirli ben hep sakinleştirmeye çalışıyorum ama sinirleniyorum da yani ne bu agresiflik diye bu yaşlarda normal sanırım kendilerini keşfediyorlar
aras123456 kusay1811 hicbiseyi kabul etmiyo sevdirmiyo oyun oynamıyo dokandirmiyo günlük yaptığımız her rutin şeylere bile sinir oluyo bağırıyo vuruyo ısırıyor cimcikliyo karşısında nasıl davranmam gerektiğini de bilmiyorum yalnız mı bırakmalıyım napmaliyim kafayı yemek üzereyim
kusay1811 aras123456 zor biliyorum ama olabildiğince sakin kalmaya çalışın işte neyin var gel şöyle yapalım gel böyle yapalım bir şey ister misin falan çünkü biz sinirlendikçe tepkimizi görmek için daha çok yapıyorlar
kusay1811 aras123456 vurmasını engelleyin durdurun hayır anneye vurmuyoruz ilgisini başka yöne çekmeye çalışın mesela aa bak araban kırmızı renkmiş gibi ama bağırmayın çünkü inatla yapıyorlar ne yaşan söylüyüm her zaman bu kadar sakin kalamıyorum bi kaç şeyden sonra bağırmaya başlıyorum 😄