turkkahvesiggg emzirirken diyet yapan var mı? bu yüzden sütü azalan bebeğim 3 aylık oldu artık kalan 10 kiloyu vermek istiyorum
kumet turkkahvesiggg turkkahvesiggg kızım 5 aylıkken yaptım ben ama sütüm baya azaldı geri gelsin diye daha çok uğraştığim için verdiğim kiloyu ekstra fazlasıyla aldım bence yaşına kadar beklemeliyiz 🥲
Gzdzeynep turkkahvesiggg siz tatlı abur cubur tüketmeyin bol su ve sebzenizi etinizi yiyin kalan kilolar da kendiğilinden gidecek yemenizden kısmayın sadece tatlı ve abur cubur tüketmeyin ve çok geç saatlerde yemek yemeyin.
denizalismom turkkahvesiggg bence erken evet sütünüzde azalma olabilir . Ben 7-8 aylıkken bi ara denedim azalmıştı geri bıraktım .