Alyehus bütün bebeklerin kalpleri delik olurmuş, belirli bir döneme kadar kapanması gerekiyormuş, bizimki bundan kaynaklıymış. Ama içimiz rahat etsin diye biz, düzenli kontrole gittik. 4 yaş belki daha farklıdır, bence muhakkak bir çocuk kalp doktoruna götürün