pozitifanne06 10 gün önce uçuş yaptım bebeğimle, uçağın kapısına kadar gittik orada katladım poşeti geçirmeeyee görevliler yardım etmedi sırada bekleyen birisi yardım etti sağolsun yoksa poşeti geçiremezdim🥲 uçak kapısından teslim etti, inişte de biz uçaktan çıkana kadar bebek arabasıını getirmişler bizi bekliyorlardı. Bu görevli bebek arabasını açtı ve teslim etti.