Kıssllarrr benim büyük oğlum melake gibiydi. Şimdi ikinci oğlum 2 yaşında 1,5 yaştan itibaren çocuk çaki gbi ya kendi yaşıtlarını dövüyor . Her şeye ama her şeye inat ediyor . İstediği olmayıncada 1 saaat en az ağlıyor kafam beynim şişti artık bu çocuğun ağlamasından . 2 yaş sendromumu nedir bu anlamıyorum. Otizm olsa diyorum normal zamanda aklı zehir gbi aklıda çok geliyor sanki . Abisinin sevdiği şeyler olunca hemen abiyi çağırır abi bak bak der gel gel der konuşması iyi gidiyor sürekli bir şeyler ekliyor ğzerine. Kakasını yaptığı zaman gelir ek ek der yatar yere değiştir diye . Birde kaka yapacağı zaman sürekli kanepe arkalarına geçer utanması filan var .iyani güzel giden davranışlarımız çok . Ama gelgelim ağlaması ve inadı çok. Eve misafir geldi çocuğu diyelim ki buna cıs dedi kızdı iki saat ağladı . Yada geçende telefonda şarkı dinliyordum elimden almak istedi alınca saçma sapan yerlere giriyor bende telefonu vermem asla oda telefonu bu aralar keşfetmek istiyor bende cıs diye her sefernde almak için saatlerce ağlıyor. Telefonda diyelimki dedesi aradı beş dk aonra kapatınca dede diye saatleece ağlıyor eve gelen misafir gidince oda arkalarından gitmek için ağlıyor yani çok var nedenleri hep ağlıyor kısa beş dk da değil. Artık misafirliğe gitmeye utanuyırm herkes acıyor allah yardım etsin diyor . Size sorum bu böyle sendromun en pik yaptığı dönemdeyim bu illet ne zaman geçer psikoloğa giddicem az kaldıı