nagihanahsenasel 29 aylık mama mı, bence kesebilirsin tatlım ek gıda almıyor mu bu çocuk artık besleniyor yani. Zaten belli aydan sonra gece sadece su içmeleri bile yetiyor o da isterlerse diye biliyorum. Yani 2 yaşında olmuş maşallah. Kes tabi. Ama için rahat etmezse doktoruna danış istersen. Ben oğlumda 13-14 aylıkken mi neydi mamayı kestim hatta kendi içmek istemedi artık. Doğduğundan beri de emmek istememişti sütümde kesilince hep mamayla beslenmişti 13-14 Aylığa doğru da bıraktı mamayı. Sadece normal ek gıda yedi.