yaseminim bizde 1 aylık olduk, aynı problemi bende geçtiğimiz haftalarda yaşadım ve sizin gibi daha çok süt birikir korkusuyla sağmadım. Beyaz lahananın yaprağını önce sıcak sonra soğuk kompres yaptım ve o göğsümden de emzirmeye çalıştım. Gece yatarken de lahana koydum acısı öyle dindi hafifledi. Ama emzirme hemşiresi sağmam gerektiğini ve o göğsün tamamen boşalması gerektiğini söyledi. Bu haftada diğer göğsümde aynı derecede olmasa da aynı sorun oldu bu gece önce sağdım sonra o göğsümden emzirdim çok şükür rahatladı yumuşadı. Rahatlamanız için mutlaka sağmalısınız