Benimle aynı durumu yaşayan vardır belki diye bu postu açtım lütfen kimse linçlemesin 4 buçuk aylık kızım var 36 haftalık doğdu ilk zamanlarda kilo alımı yavaştı sonra normale döndü çocuk doktorumuz mama verme sütün yeterli böyle devam et dedi taki 1 buçuk aylık olduktan sonra alerji belirtileri başladı süt alerjisi (5 yaşında oğlum var ondada vardı) sonra doktorumuz alerji maması önerdi emzirmeyi kes alerji maması ver yada hem emzir hem mama ver dedi ama kızım mamayı kesinlikle içmedi 2 kere çok zorladım içti onda da kustu zaten hep kusması vardı ama mamadan daha çok oldu bende zorlamadım bu dönemler de alerjiden dolayı meme reddi oldu şimdide 4 ay atağından dolayı meme reddi var hep uykuda emziriyorum uyanıkken emmiyor sağıp biberonla vermedim biborana alışır hiç memeyi almaz diye emzik dahi almadı kızım parmağını emiyor şuan çok vicdan azabı çekiyorum sadece uykuda emdiği için aç mı kalıyordur Napacam ben