Biliyorum şimdiye coktan kesmem lazımdı ama başaramadım bebeğim emmeyi bıraktı. Gündüz hiç emmiyordu ama gece uyanıyordu emmediği icin de mama vermeye basladım. Bu sefer 4-5 kere uyanmaya başladı doktorum dedi gece beslenmesini kademeli olarak kes. O zaman 12 aylıktı şimdi 15 aylık yine hala aynı cok fazla uyanıyor mama için. Alıskanlık haline getirdi ve beni çok yoruyor lütfen bana dua edin şu durumdan kurtulayım 1 hafta deneyeceğim bugun denedim 120cc içerken bugun 90 verdim daha cok istedi olmadı ağlaya ağlaya apartmanı başıma yıkacaktı ya karnıma ağrılar girdi bana dua edin bıraktırayım şunu tez zamanda