Otizme benzemiyor hemde hiç bence çünkü şuanda 2 yaş oğlum otizm araştırma sürecinde, doktorun bize dediği işaret parmağı kullanması ve adına bakması göz teması kilit nokta bu üçü birde komutları alması değil anlaması anlayıp inatlaşıp yapmayabilir ama anlamaması otizmi düşündürürmüş.