Kızım 19 aylık 2 ay önce uykudan uyandı normal oturdu oynadı bi 15 dk sonra kendini geri attı bi yeri mi acıdı bi yerini mi vurdu bilmiyorum hafif bi kıpırdandı ağlamadı gözleri kaydı kucağıma aldım morardı ve kendinden geçti. Daha önce kolunun üstüne düştüğünde olmuştu bu morarma ve kendinden geçme. Ama beşikte ne olduğunu canının yanıp yanmadığını bilmiyorum. Çok korktum ve travma oldu bende. Her canı yandığında ya da ağladığında olmuyor bu. Nörolojiye götürdük eeg çekildi temiz çıktı. B12 düşük dedi onu verdi ama kan almadı ve demir eksikliğimiz de vardı o konuda bişey demedi. Var mı aranızda böyle bişey yaşayan. Bu arada robot süpürgeden korkuyor ve uyanır uyanmaz onun sesini duydu sonra ev biraz kalabalıktı başka sesler de oldu korkudan böyle bişey yaşayan var mı ya da?