Kızlar 4 gün önce oğlum yataktan düştü hemen doktora gittik ve kafatasında minik sorunsuz bir çatlak olduğunu öğrendik, bir risk sıkıntı problem olmaz 1 kaç hafta içerisinde de düzelir dedi doktor ama ben kafamda o kadar çok kuruyorum ki ya bişey olursa diye 4 günde yaşlandım durup durup ağlamaklı oluyorum zor tutuyorum kendimi böyle bişey yaşayan var mı bir öneriniz var mı 8 ay 16 günlük bu arada