Merhaba oğlumda kaç gündür burun akıntısı dışında bişey yok az önce uyandı hırıltılı ve zor nefes alıyor resmen astım krizi gibi sesli nefes alıp veriyor ağlamakla beraber daha da zorlaşıyor. Neyse sakinleşti şimdi ama neden oldu ne yapmam lazım. Büyük oğullarım yatıyorlar habersiz çıkamam onlar da küçük gecenin bı yarısi şu an sadece hırıltılı nefes alıp veriyor muhtemelen balgam takılmış sırtına pat pat yapıyorum evde uygulama başka bı tavsiyeniz var mı