bir1anne ilk günden beri blw veriyoruz, ortalık savaş alanı gibi ama yine de memnunuz parmaklarını çok daha iyi kullanıyor ve iştahını etkiliyor. Biz yedirmeye çalışanca yemiyor çünkü kendi en azından oyun gibi deneyerek yiyor. Buradaki kıstas eşinizin duygu durumu olmamalı, bence çocuğunuz olmalı, siz annesi olarak hangisine daha iyi adapte olacağını, hangisinin daha yararlı olacağını düşünüyorsanız onu yapın. Eşinizde bir zahmet bir süre dağınıklığa katlansın, kendi çocuğunun yemek dağınıklığı sonuçta.