Merhaba hanımlar, yaklaşık 4 ay önce doğum yaptım. Doğum sonrasında gözlerimde, dirsek içlerimde ve diz arkasında kaşıntılarım oluştu. Doktorum kaşıntı kremi verdi ve geçti. Ancak ara ara tekrarlıyor bende kremi sürüyorum. Son iki gündür de koltuk altımın biraz aşağısı kızarmış ve ara ara kaşınıyor. Hayatım boyunca ilk defa yaşıyorum böyle şeyler henüz doktora gitmeye fırsat bulamadım. Aynı şeyleri yaşayan varsa bilgi paylaşabilir mi?