Pamukhanim_ betul97_ aynı ya bazen bildiğin oturur pozisyonda uyuyor her yeri kapladim çok kalabalık ama napıyım çocuk deli uyuyor 😅
Gul-42 Pamukhanim_ kız ust uste koydugun ıcın zaten duser cocuk kısa kalmış mantıken ondan bahsedıyorum kenarda mesafe kalmamıs yükseklık acısından
Pamukhanim_ Gul-42 bunu biliyorum zaten o yüzden kısa kaldığı için buraya yazdım ya uzun ne yapabilirim diye
Gul-42 Pamukhanim_ bence yer yatagında yatırın derim benım oglum bazada yatıyor ben yanına korumalık aldım gormusunuzdur ama bazada zaten korumalık yoktu o yuzden bende bır donem yer yatagında yatırdım
Pamukhanim_ Dedektifgadget böyle yaptım şimdilik babasının gönlü ne zaman olur sa bağlama yerleri yapacak bakalım
tgcyi Pamukhanim_ boylede olmus carpsada korur benim oglum cok donerek uyuyor heryere carpiyor oda 4 kenarina birden yaptirdik mecbur